Motor | | Druh konstrukce | | vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní plochý motor s protiběžnými písty, jedna vačková hřídel, čtyři ventily na každý válec, centrální hřídel diferenciálu | | Vrtání x zdvih | | 101 mm x 73 mm | | Zdvihový objem motoru | | 1.170 cm3 | | Jmenovitý výkon | | 74 kW (100 koňské síly) při 7,000/min | | Max. točivý moment | | 115 Nm při 5,500/min | | Kompresní poměr | | 11,0:1 | | Úprava paliva / systém řízení motoru | | elektronické vstřikování sací trubkou /digitální řízení motoru: BMS-K, dvojité zapalování | | Čištění spalin | | řízený 3-cestný katalyzátor | | Jízdní parametry/spotřeba | | Maximální rychlost | | přes 200 km/h | | Spotřeba na 100 km při konst. 90 km/h | | 4,3 l | | Spotřeba na 100 km při konst. 120 km/h | | 5,5 l | | Druh paliva | | benzín Super bezolovnatý, minimální oktanové číslo 95 (ROZ), přes integrovanou regulaci detonačního spalování ale provozovatelný až po minimální oktanové číslo 91 (ROZ) | | Elektrika | | Osvětlovací dynamo | | alternátor 600 W | | Baterie | | 12 V / 12 Ah, bezúdržbová | | Přenos energie | | Spojka | | jednokotoučová suchá spojka, ovládaná hydraulicky | | Převodovka | | šestirychlostní převodovka řazená ozuby se šikmým ozubením | | Sekundární pohon | | kardan | |
| | Podvozek/brzdy | | Rám | | dvoudílný koncept rámu z předního a zadního rámu se samonosnou jednotkou motor-převodovka | | Vedení předního kola/odpružení | | BMW Motorrad Telelever; průměr trubky stojanu 41 mm, centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí pružiny 5-násobné mechanicky nastavitelné | | Vedení zadního kola/odpružení | | jednoramenná kyvná páka z hliníkového odlitku s BMW Motorrad Paralever, WAD centrální pérovací jednotka s vinutou pružinou a teleskopickým tlumičem, předpětí pružiny prostřednictvím ručního kolečka, hydraulicky plynule seřiditelné, tahové stupňové tlumení nastavitelné | | Dráha pružiny vpředu/vzadu | | 190 mm / 200 mm | | Rozchod kol (při normální poloze) | | 1.507 mm | | Závlek (při normální poloze) | | 101 mm | | Rejdový úhel hlavy (při normální poloze) | | 64,3° | | Kola | | kola z hliníkového odlitku | | Rozměr ráfků vpředu | | 2,50 x 19 | | Rozměr ráfků vzadu | | 4,00 x 17 | | Pneumatiky vpředu | | 110/80 - R 19 | | Pneumatiky vzadu | | 150/70 - R 17 | | Brzdy vpředu | | brzdy s dvojitými kotouči, brzdové kotouče uložené plovoucí, průměr 305 mm, čtyřnásobné písty - pevné sedlo | | Brzdy vzadu | | jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvojnásobné písty - plovoucí sedlo | | ABS | | zvláštní vybavení BMW Motorrad Integral ABS (částečně Integral), odpojitelný | | Rozměry/hmotnosti | | Délka | | 2.210 mm | | Šířka (nad zrcátkem) | | 915 mm | | Výška (bez zrcátka) | | 1.430 mm | | Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla | | 840/860 mm (zvláštní vybavení: hlubší uložení 820mm; vyšší sedadlo 880/900 mm) | | Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) | | 225 kg | | Suchá váha 2) | | 199 kg | | Celková přípustná hmotnost | | 435 kg | | Užitečná nosnost (u sériové výbavy) | | 210 kg | | Využitelný obsah nádrže | | 20,0 l | | z toho rezerva | | cca 4,0 l |
|